Bingolottos Julkalender

Lotter

Sälj Sveriges bästa julkalender!

BingoLottos Julkalender säljs under en begränsad tid. Den är otroligt vinstrik och därmed lätt att sälja. Dessutom får ni som lag halva försäljningen rakt ner i fickan!

BingoLottos Julkalender är föreningarnas bästa förtjänstskapare. Den vinstrika kalendern är gjord i ett smart och behändigt skraplottsformat, vilket gör att den är enkel att sälja och lätt att hantera. Och den som skrapar kan vinna 1 miljon direkt på skrapet och har även chans att vinna FärgFemman varje dag!

Laget får hälften

BingoLottos Julkalender kostar 100 kr och laget som säljer lotten får behålla 50 kr för varje såld kalender.

Kort försäljningsperiod

BingoLottos Julkalender säljs med fördel under perioden oktober-december, men går så klart att sälja ända fram till 23 december. Som lag har ni även full returrätt på osålda kalendrar.

Läs mer om Bingolottos Julkalender

folkspel.se