Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Medlems- och aktivitetsavgifter 2023

Hovmantorp GoIF bedriver en omfattande verksamhet. Av våra 637 medlemmar är ca hälften, de flesta barn och ungdomar, aktiva i träning och seriespel i fotboll och innebandy. För att klara verksamheten har vi närmare 200 personer engagerade i olika former av ideellt arbete i föreningen. Våra ideellt arbetande ledare lägger årligen ner totalt mer än 30.000 timmar i HGoIF. Vi tror på ungdomsidrotten för fysisk hälsa och kamratskap.

Observera!
I samband med din inbetalning av medlems- och eventuell aktivitetsavgift skall du, GÄLLER SÅVÄL NY SOM TIDIGARE MEDLEM, anmäla samtligas namnadresspersonnummer och aktiviteter som inbetalningen gäller.

En mailadress där föreningen och ledare kan maila viktig föreningsinfo skall också meddelas.

Alla uppgifterna SKALL mailas till föreningens mail: goif.hovmantorp@telia.com, i samband med er inbetalning.

- Är Du aktiv medlem betalar Du både medlems- och aktivitetsavgift.

- Aktiva betalar aktivitetsavgift för varje idrott man deltar i: spelar man t ex både fotboll och innebandy betalar man två aktivitetsavgifter.

Medlems- och aktivitetsavgifter 2021

Medlemsavgifter

Enskild medlem 250:-

Familjekort 500:-

Aktivitetsavgifter

Enskild, aktiv 6-16 år 500:-

Enskild, aktiv 17 år och äldre 700:-

Veteran 300:-

Familj Total

Med medlemskapet Familj Total blir alla i familjen medlemmar och betalar endast 1.900 kronor oavsett vad familjemedlemmarnas sammanlagda aktivitetsavgifter blir.

Betalning sker via bankgiro 741-4279.

Har du frågor kring avgifterna - tala med din ledare.

Föreningen är skyldig att hantera personuppgifter i enlighet med Personuppgiftslagen (PUL). Ansvaret för att reglerna följs ligger ytterst hos styrelsen. Genom sitt medlemskap godkänner medlemmen att föreningen får samla in, registrera och publicera personuppgifter (inkl. i förekommande fall foto) i enlighet med personuppgiftslagen.