Nu är anmälan till sommarens friidrottsskola öppen, läs mer här.

Klubbkläder

Vem drömmer väl inte om att en dag kliva överst på prispallen? Visst är det då roligt att klä sig i snygga kläder och stolt visa upp den förening man representerar. Det ska alltid synas när en deltagare från Varberg GIF Friidrott tävlar och står på pallen!

Klubbkläder är en viktig del i en klubbs profil. Bestämmelser på förbundsnivå säger: Tävlande skall tävla i sin förenings fastställda tävlingsdräkt”.
För Varbergs GIF Friidrotts del innebär det röd överdel och blå byxor, samtliga plagg märkta med föreningens namn på ryggen och logotyp på bröstet.

Varbergs GIF Friidrott Sportshop
Varbergs GIF Friidrotts sportshop är alltid öppen för beställning av  tävlings och träningskläder samt av diverse profilerade produkter såsom ryggsäck, sportbag, väska till spikskor etc.

Föreningen har från 2021 valt kläder från Craft och XLNT som leverantör. Se mer information och beställning under Sportshop

Sponsorer och samarbetspartners