Nu är anmälan till sommarens friidrottsskola öppen, läs mer här.

Hitta oss

Vägbeskrivning Tresteget:
Inomhusarenan ligger nordost om Varbergs centrum, i samhället Trönninge. Adressen är Kockatorpsvägen 3, 43292 Varberg.

Från motorvägen, E6, välj norra avfarten och kör i riktning mot Varberg. Efter rondellerna vid motorvägen kör du c:a två kilometer och svänger vänster i Lindhovsrondellen. Då kommer du till samhället Trönninge. I Trönninge svänger du höger i rondellen och kör in mot Varberg. Du ser strax Trestegets arena på höger sida och väljer således att svänga höger i rondellen.

Kommer du söderifrån kan du välja avfarten mot centrum och köra i riktning österut, mot Ullared/Värnamo. Sväng första vägen mot vänster - Trönninge. I rondellen, i samhället Trönninge, tar du vänster och kör in mot Varberg. Du ser strax Trestegets arena på höger sida och väljer således att svänga höger i rondellen.

Vägbeskrivning Påskbergsvallen:

Utomusarenan ligger sydost om Varbergs centrum. Adressen är Kattegattsvägen 18, 43250 Varberg.

Från motorvägen E6, välj södra infarten och kör norrut i riktning mot Varberg. I rondellen vid COOP Forum kör du rakt fram, mot centrum. I följande två rondeller fortsätter du rakt fram för att i den tredje svänga höger. Efter c:a 500 meter har du Påskbergsvallen på höger sida.

Alternativet om du kommer norrifrån är att ta avfarten Varberg Centrum på motorvägen för att svänga vänster i rondellen c:a två kilometer från motorvägen. Då kör du på Österleden och väljer att köra rakt fram i samtliga rondeller. Efter ett par kilometer ser du COOP Forum på höger sidan och fortsätter enligt vägbeskrivningen ovan.

Vägbeskrivning klubbhuset Påskbergsgården:

Klubblokalen ligger i närheten av Påskbergsvallen. Adressen är Danska vägen 15, 43251 Varberg.

När du kör ut från parkeringen vid Påskbergsvallen/Sparbankshallen svänger du höger. I kommande korsning svänger du vänster och har då Påskbergsskogen på höger sida. Du ser strax tre röda, äldre byggnader i skogsbrynet = Påskbergsgården. Fortsätt framåt och parkera utanför förskolan.

Aktuellt
Sponsorer och samarbetspartners