Nu är anmälan till sommarens friidrottsskola öppen, läs mer här.

Föreningen
Varbergs GIF Friidrott

Oavsett om du är medlem, aktiv, förälder, stödmedlem eller kanske bara nyfiken på vår förening är vår förhoppning att Du känner dig varmt välkommen till Varbergs GIF friidrott!

På vår hemsida hittar du information om bland annat: träningsgrupper, medlemsavgifter, klubbkläder, tävlingar, styrelsen samt stöd- och krisgruppen. Vi försöker även presentera färska nyheter regelbundet.

Vi vill att vår förening ska kunna erbjuda friidrottsträning av hög kvalité och med mycket glädje. Tack vare stort ideellt engagemang från våra medlemmar stärks också vår klubbkänsla.

Har Du några funderingar, tips på förbättringar eller vill Du kanske engagera dig mer i vår förening, vänligen kontakta oss på e-post: friidrott@varbergsgif.se.

Aktuellt
Sponsorer och samarbetspartners