Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Tjugan

"Tjugan" är ett koncept för att stärka föreningens ekonomi genom frivilliga månatliga insättningar från medlemmar, företag och andra. Tjugan är nu uppe i 143 andelar. Idén framtagen av en grupp medlemmar är uppbyggt enligt följande:

- föreningen öppnar ett separat bankkonto för automatisk månatlig överföring.

- medlem i Tjugan tecknar en förbindelse att via autogiro månatligen överföra 20 kronor eller mer.

- uttag från kontot kan inte göras utan styrelsens godkännande.

- styrelsen beslutar enväldigt om fördelningen av de ekonomiska resurserna från kontot till föreningens sektioner.

Vinn på Tjugan

Varje år utlottas vinster till Tjugans deltagare, i samband med marknads-/karnevalsmatchen och på juskyltningssöndagen.

Blankett för anmälan till Tjugan >

Vid frågor kontakta HGoIFs kansli, tel 0478-403 20.

Tack för ditt stöd!