Helsingborgs AIS
"HAIS"

Föreningen är uppbyggd med tre sektioner - föreningssektion, seniorsektion och ungdomssektion. Föreningssektionen har hand om föreningens övergripande administration. Senior- och ungdomssektionerna arbetar självständigt, har budgetansvar och rapporterar till styrelsen. Styrelsen är övergripande ansvarig för hela verksamheten.

För att kunna finansiera våra aktiviteter erhåller HAIS kommunalt- och statligt aktivitetsbidrag. Vi har också medlems- och träningsavgifter. Vi får dessutom intäkter från föreningsarbete såsom parkeringsvärdar, vårstädningar samt lotterier vilket samtliga medlemmar förväntas ställa upp på.

Våra Sponsorer