Karlstad Judoklubb
Judo
Bli medlem i Karlstad Judoklubb
Träna med oss!
Välkommen till Karlstad judoklubb!
Karlstadjudokas på Judofestivalen

Karlstad judoklubb - en klubb för alla!

Nytt år och ny termin!!!
2024-01-01 19:22

God fortsättning önskar vi alla gamla, nya och framtida medlemmar!

2023 var ett fantastiskt år med flera nya aktiva och ledare och 2024 ser ut att kunna gå i samma spår. För vårterminen har vi massor av roliga tävlingar, träningsläger och träningar som vi kommer att rulla ut allt eftersom.

På tal om termin så börjar vårterminen vecka 3 för samtliga grupper utom stor och liten som börjar vecka 4.

Nytt för denna termin är att vi samkör ungdoms och vuxengrupperna samt att vi senarelägger ungdomsgruppen på tisdagar till kl. 18:45-20:15.

Anmälan till våra nyblörjargrupper är öppen fram till 15/1 så missa inte att anmäla dig och/eller ditt barn. Vi har plats för alla :-)

Varmt välkomna till ett fullspäckat 2024!

Anmälan till våra grupper har öppnat!!!!!
2023-11-28 17:38

Vill du testa judo? Kom träna med oss!

Anmäl dig via knappen "Träna med oss!".

Varmt välkommen med din anmälan.

Vi ses på mattan!!

Vänligen

Tränarna i Karlstad judo

Nyfiken på judo?
2023-07-03

Är du nyfiken på att börja träna judo?

Under fliken "träna med oss" har vi lagt uppdaterad information om den träning vi bedriver och lite kort vilka grupper som finns.

Vill du bli en del av vår gemenskap?

Klicka på den röda knappen "Träna med oss" (till höger om detta inlägg) oh registrera din anmälan.

Vi ser fram emot att träffa dig på mattan i höst.

Varmt välkommen önskar vi tränare i Karlstad judoklubb

Emil, Noel, Paul och Stina

Träna med oss!