Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Fråga: När skall anmälningsavgiften betalas?

Svar: Snarast möjligt till konto 8169-5 693768123-4 efter att anmälning via anmälningsformuläret skett. Inbetalningsdag = dag för registrerad anmälan.

Anmälan och betalning ska vara oss tillhanda senast:

P12: 5 september

P07: 12 september

P09: 12 september

Fråga: Måste man vara medlem i en innebandyförening för att få delta i turneringen?

Svar: Ja, turneringen är endast öppen för registrerade innebandylag.

Fråga: Jag har problem med att registrera mitt lag och är osäker på om tekniken fungerade.

Svar:  Inom kort efter att du registrerat ditt lag ska du kunna hitta ert lag under fliken "Anmälda lag" i menyn. Om ert lag inte finns med eller annat problem uppstår, maila till anmalan.hicup@gmail.com.

Fråga: Får man ta med äldre spelare i laget och i så fall hur många?

Svar: Vi tillämpar 3 generella åldersdispenser, 1 år äldre än vad gruppnamnet anger, varav 2 får delta per match. Eventuella dispenser utfärdade av distrikten gäller inte.

Ex: I grupp P07 får 3st P06:or vara anmälda men endast 2 st får delta per match.

Fråga: Kan ni ordna med specialkost för de som har någon form av allergi?

Svar: Givetvis gör vi vad vi kan för att ordna detta. Detta görs i samband med beställning av mat. Ange vilken sorts allergi det gäller och antal.

Fråga: Spelas matcherna i fullstora hallar?

Svar: Turneringen spelas i Allhallen i Hovmantorp som förfogar över en fullstor plan. P12 spelas på två mindre planer i samma hall.

Kontakta oss via e-post anmalan.hicup@gmail.com om du har frågor om HICUP.