Kom och titta på Länna Sport - Tyresö Cup 23-25 februari
Tyresö Handboll
Föreningen där alla vill vara med!

Nytt föreningssystem

Nu går Tyresö Handboll över till Sportadmin

Ladda ner SportAdmin MedlemsApp

från AppStore eller Google Play. Du som inte är ledare loggar bara in första gången och då med din mailadress och en engångskod.

Som spelare/förälder kommer du ständigt att ha allt du behöver samlat i MedlemsAppen. Där finns t ex  kalendern med aktiviteter, kallelser, nyheter och utskick från laget/föreningen samt kontaktuppgifter.

Du kan anmäla om du behöver skjuts eller har plats i din bil genom funktionen Samåkning.

Du kan i förväg meddela om du eller ditt barn kommer på träning genom funktionen Förhandsrapportera.

Du får medlemskortet digitalt i appen.

Dina betalningar och anmälningar syns i appen.

I SportAdmin LedarApp kan du som är tränare eller ledare bevaka kallelsesvar och närvarorapportera, men även snabbt lägga in nya aktiviteter och göra utskick till laget.

I Sportadmin kommer all fakturering att ske genom automatiska funktioner och du kan välja mellan följande alternativ för att betala dina avgifter:

• Kortbetalning
  • Fakturabetalning
  • Delbetalning (efter kreditupplysning)

En administrationsavgift på 9 till 59 kronor per betalning kommer att tas ut för att täcka transaktionskostnaderna för de nya funktionerna som Billmate kommer att sköta. Detta kommer att frigöra många timmar från vår ungdomskonsulent och vår kassör som tidigare manuellt registrerat och bockat av fakturor bland annat. Den tiden kan nu föreningen använda mycket bättre.

Sportadmin är reklamfritt då finansieringen är löst på andra sätt. Detta gör att hela utrymmet på vår hemsida kan användas till våra egna nyheter, samt förstås för att lägga in reklam från våra egna sponsorer!

Vissa av funktionerna känner du igen från tidigare system, men detta är en mer komplett lösning.

Sportadmin har en bra supportsida där det mesta finns. Om du ändå skulle fastna på något och ledarna i laget inte kan hjälpa dig, kontakta styrelsens IT-ansvarig Peter Nordström (peter.nordstrom@tyresohandboll.se).

Huvudsponsorer
Materialsponsorer