Foc Farsta IF
Utbildat ishockeyspelare sedan 1977

Medlemskap 2023/2024
Ett samtal mellan två medlemmar av varierad ålder och ansvarsuppgift i Foc Farsta IF.

Att vara medlem i Foc Farsta IF är att vara en viktig person i det fortsatta arbetet för en smartare, bättre och roligare ishockeyförening.

Vi medlemmar är vi som gemensamt skapar historier tillsammans både idag och imorgon.

Vi bidrar alla med våra tidigare erfarenheter och det som förenar oss är vår kärlek till ishockeyn och Foc Farsta IF.

I Foc Farsta IF så har varje medlem en röst och en avgift. På årsmötet i juni 2022 så fastställdes den till 200 kr. Detta gäller för medlemsåret 1 maj 2023 till 30 april 2024 om du blir medlem idag.

Bli medlem redan nu genom att klicka på länken