Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Stärk laget och vässa formen i HICUP

HICUP 2021 spelas under två helger i september och oktober – följande datum och åldersklasser (max 8 lag/åldersgrupp):

Söndag 26 september P12    (anmälan avslutad)  OBS ! Cupen är inställd !

Lördag 2 oktober P07           (anmälan avslutad)  OBS ! Cupen är inställd !

Söndag 3 oktober P09          (anmälan avslutad)  OBS ! Cupen är inställd !

Vi tillämpar 3 generella åldersdispenser, 1 år äldre än vad gruppnamnet anger, varav 2 får delta per match. Eventuella dispenser utfärdade av distrikten gäller inte.

Vårt mål är att HICUP ska vara en cup med hög kvalité där ni får:

• Bra arena med fullstor spelplan. P12 spelas på två mindre planer.
  • Hög domarnivå med välutbildade och erfarna domare.
  • Minst 3 matcher/lag.
  • Spelplan, samlingslokaler, restaurang, övernattningsmöjligheter med mera i samma byggnad.
  • Matchens lirare utses i alla matcher, även grundspelsmatcher, gäller röd nivå.

Klicka här för Anmälningsformulär »

Välkomna till HICUP 2021!