Nu börjar vi använda
Kansliservice – ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa bättre
förutsättningar att utveckla vår verksamhet.
För dig som medlem innebär det
att du kan betala med tre digitala betalningsmetoder och för föreningen innebär
det en minskad manuell administration.
DIGITAL BETALNING
Nya digitala betalningsmetoder
– Kortbetalning
– Fakturabetalning
– Delbetalning ( för fakturor på
500 kr eller mer….)
BOKNINGSFUNKTION - lanseras till höstterminen 2021.
Direktbokning för dig som medlem på föreningens bokningssida.
Du kan också prenumerera på grupper som är
fullbokade.
MEDLEMSAPP
Så fort du betalt din medlemsavgift
får du till gång till Medlemsappen.
Exempel på funktioner som förenklar
idrottsvardagen.
Digitalt medlemskort direkt i telefonen – aldrig mer bortglömt i en väska.
Samla föreningskalendern i
appen och svara på kallelser.
Utskick och föreningens nyheter direkt i appen – missa aldrig något viktigt igen.
Se status på fakturor och betala direkt i appen via
digitala betalningsmetoder.
En administrationsavgift
mellan 9 - 59 kr per betalning tillkommer för att täcka transaktionskostnader,
Under vårterminen 2021 bjuder föreningen på denna avgift.
Under vecka 7 kommer information mailas ut till de grupper som
har startat vårterminen.
Mail med betalningsinformation mailas i slutet av vecka 7 eller under vecka 8.