Helsingborgs AIS
"HAIS"
Ungdomsavdelning

HAIS i Nyårssaluten 2023!
2023-01-07 13:04
Råå IF - HAIS P10 lag i årets första match!

Nu har de nya generationerna i HAIS gjort sin debut i klassiska Nyårssaluten. Efter tre års uppehåll har äntligen Nyårssaluten dragit igång igen. I år har HAIS tre lag som ska i elden. Ett seniorlag och två mixade lag i åldrarna 10 och 11. Fredagen den 6:e januari var det tid för det första HAISA-laget P11 som mötte Ramlösa Södra och direkt efter var det tid för P10 laget att möta Råå IF. Två korta matcher och sen var det ett dygns vila innan lagen drog igång dag två med möte mot Fortuna FF respektive Högaborgs BK. De unga lagen möttes i vardera två uppvisningsmatcher. På fredagseftermiddagen var det tid för seniorlaget att möta Råå IF i traditionell utslagningsmatch där HAIS drog det korta strået och förlorade matchen med två mål mot noll.

Våra Sponsorer