Brunnby FF

Gästbok
Lars
2023-08-28 09:39
Grattis! Andra segern i rad! Fortsätt med denna trend!
Lars
2023-07-22 14:32
Ett gammalt Brunnby FF:s hjärta, visserligen i förskingringen, gläds över byggstarten av nya klubblokaler. Åtskilliga minnen poppar upp från gångna tider. Det är mycket bra formulerat i texten - " tack för lång och trogen tjänst".
Hov
2023-05-09 12:19
Enkel vinst
Lars Nilsson
2023-03-13 12:30
Saknar lite matchreferat om matcherna i DM! Det skulle också vara trevligt om någon av ledarna gjorde en inlägg om resan till Barcelona. Blir det live upplevelse av stormatchen på söndag mellan Barca och Real? Fantastisk area! Hoppas att vädrets makter är nådiga!
Lars Nilsson
2023-01-08 12:12
Hej! Mycket trevligt att det finns underlag för nystart av ett seniorlag. Unga utvecklingsbara killar. Behövs det inte någon/några spelare med lite "tyngd och rutin"? Trevlig presentation på hemsidan med truppen och fotos. Lycka till i den kommande säsongen! Lars PS Hoppas att projektet med nya omklädningsrum och klubblokal kommer igång! DS